Safranbolu'da eviniz Kardelen Konakları anı ve ziyaretçi defterine Hoş Geldiniz.
Fikirleriniz ve değerlendirmeleriniz bizim için önemlidi
r.

Defteri Oku

Deftere Yaz

Kardelen Konakları Konuk Defteri - Defteri Oku

Mujgan Beykoz Vakfı

Alıntı Yap: Mujgan Beykoz Vakfı

Kardelen Konakları Safranbolu'da bir gece kaldıgımız ama sanırım binbir gece anlatacagıız bir yer olacak. Bir otel sahibi bukadar mı samimi içten ve misafirperver olur, konuklarını evin gelen yakın bir akrabası gibi mi agırlar... Bir otel bu kadar mı Tarihi olup bukadar mı temiz olur... Hersey Okadar mukemmeldi ki, Tesekkurlerimi Ve memnuniyetimi Kırksekiz kisilik bir tur adına yazıyorum. Sizler gibi dostlar kazandıgımız icin cok sanslıyız. Hersey için Teşekkurler Sevgiler...
 04 Mayıs 2009, Pazartesi 13:29

veysel & şerife

Email Gönder: z_067_ford_77@hotmail.com

Alıntı Yap: veysel & şerife

fazla söze ne gerek biz gittik ve gördük kardelen konaklarının güzelliğini ve orada çalışanların çok güzel misafirperverliğini.herkese tavsiye edebileceğimiz en güzel tatil yerlerinden biri kardelen konakları.ve sevgili mürvet hanıma ayrıca teşekkür ediyoruz .inş.çok daha iyi işler yaparak çok daha başarılı olacaklar.bizler herşeyden önce kardelen konaklarında huzuru yaşadık ve cana yakın insanların bizleri memnun etmek için nasıl çabaladıklarını gördük hepsine teşekkürler.
 14 Nisan 2009, Salı 22:23

mehmet özdemir

Email Gönder: mehmetozdemir_37@hotmail.com

Alıntı Yap: mehmet özdemir

sevgili dostlar
Sizden ayrılalı iki hafta oldu, ama aklım hala konakta. Şehrin kalabalıklığından, gürültüsünden, sıcağından,debdebesinden, Safranboluya, huzur ve dinginlik dolu, sakinlik köşesi Konağınıza kaçıvermek geliyor içimden. Maddi manevi çok emek harcanmış bu konakta, geçmişi solumak, sizlerle olmak çok güzeldi. sizleri tanıdığıma çok memnun oldum. En yakın zamanda görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler...Bakarsınız yine bir akşam vakti ansızın çalıveririz konağın kapısını... Sevgiyle kalın.. Mehmet özdemir.- İstanbul- Maltepe
 09 Nisan 2009, Perşembe 16:35

Osman Güleryüz

Email Gönder: osman4141@mynet.com

Alıntı Yap: Osman Güleryüz

Tarihi Kent kimliği ile tanınan Safranbolu'da böylesine kaliteli hizmet veren profosyonel ekiplerin olması,dün ile bugunun arasında köprü kuran yatırımların yapılması gerçekten takdire şahen bir durum.Her yönüyle mükemmel tanıtım ve kurumsal kimlikle yapılan çalışmalarınızdan dolayı sizleri kutlarım. Emeğinize yüreğinize sağlık.
 25 Kasım 2008, Salı 23:15

özcan özdal

Email Gönder: ozcan_ozdal@hotmail.com

Alıntı Yap: özcan özdal

Kardelen Konakları Gerçekten diğer kollarındaki mükemmelliği yeni konaklama kurumlarındada göstermektedir İçkisiz ortamdaki huzur ve güvenirliği konaklarda yaşayacakları kalımlarında bire bir yaşayacaklardır Kesinlikle Kişilerde alışkanlık yaparak Tutkuya dönüşecegine inanıyorum
 20 Kasım 2008, Perşembe 16:43

Fatma&İbrahim ÖRENSİN

Email Gönder: unalpide@hotmail.com

Alıntı Yap: Fatma&İbrahim ÖRENSİN

Eşim ve ben tatil için busene Abant ı seçmiştik ve tabiiki 1 yaşına giren oğlumuz Ege mizide yanımıza alarak...Arabamızla seyahat ettiğimiz için çok merak ettiğimiz Safranboluyu da görmek istedik,aslında burası planımızda yoktu ama okadar yol aldıktan sonra görmeden İzmirimize dönmek istemedik.Safranbolu ya vardığımızda önceden konaklama yeri ayarlamadığıız için uygun ve aynı zamanda temiz bir mekan aramaya başladık,rastgele karşımıza henüz yeni hizmete girmiş Kardelen Konakları çıktı,bize Güleryüzlü genç bayan Şeyda hnm odalarını gezdırdı ve gördüğümüz diğer konaklardan çok daha güzel olduğu için eşimle burada kalmaya karar verdik..normalde 1 gece kalacaktık ancak o kadar güzel bir ortam bulduk ki Kardelen konaklarında bütçemizi zorlayarak 2 gece kaldık...Konağın sahipleri aynı zamanda adaşlarımız olan Sn.İbrahim Bey ve eşi Fatma Hnm.a,bize ve biricik egemize gösterdikleri yakın ilgi ve sevgilerinden dolayı konak personeli Sn.Şeyda ve Mürüvvet Hnm.sonsuz teşekkürler ediyoruz..E ğer Safranbolu ya giderseniz konaklamak için tereddütsüz Kardelen Konakları deriz...Herşey için teşekkürler..